Ágai Kis András, az Újpest FC új kommunikációs igazgatója

Hogy kerültél kapcsolatba a klubbal és ezzel a lehetőséggel?

Az a szerencsés helyzet állta elő, hogy a kereslet és a kínálat találkozott egymással. És amikor az ország második legnépszerűbb és legnagyobb klubjáról beszélünk, akkor gyakorlatilag nincs is kérdés, nincs min gondolkodni. Az Újpestnél, az Újpestért dolgozni nem csak egy edzőnek vagy egy játkosnak, de egy kommunikációs szakembernek is óriási kihívás és megtiszteltetés. Ráadásul személyes kötődésem is van a klubhoz, hiszen kissrácként egy újpesti kiscsapatban, a ma már sajnos nem létező Bányagépgyárban fociztam, és amikor csak lehetett, mentünk meccsre is a Megyeri útra, ahol akkoriban Törő és Fazekas lődözte a gólokat.

Milyen kommunikációs irányvonalat képzelsz el?

Azt látom, hogy a klub kommunikációja nagyon intenzív, és nagyon igyekszik kiszolgálni a szurkolókat és a sajtót is. Mindenképpen ezen az úton kell tovább haladni, figyelve arra, hogy kiépítsünk egy jól működő rendszert, és legyen a klubnak felismerhető, egyedi kommunikációs stratégiája. A közösségi média világában őrületes a tempó, és aki azt akarja, hogy figyeljenek rá, annak tartnia kell a lépést, közben viszont nagyon kell ápolni az úgynevezett hagyományos felületeket is. De ez is csak olyan, mint a futball: csapatjáték, és én az első perctől kezdve azt érzem, hogy nagyon jó csapatba kerültem.

Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Ezeket a cikkeket olvastad már?